Στην Πογκόν ο Μπότης

Τον επόμενο σταθμό στην καριέρα του βρήκε ο Νίκος Μπότης, καθώς ο Έλληνας κίπερ μετά την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό ανακοινώθηκε από την πολωνική Πογκόν. Ο Μπότης τα χρόνια που βρίσκονταν στον Ολυμπιακό, πραγματοποίησε δύο συμμετοχές με την πρώτη ομάδα στο Κύπελλο Ελλάδας. Ο Έλληνας κίπερ υπέγραψε συμβόλαιο με την πολωνική ομάδα μέχρι το καλοκαίρι του 2029.

The post Στην Πογκόν ο Μπότης appeared first on www.ertsports.gr.