Αποχώρησε από τον Ερυθρό Αστέρα ο Αϊζέια Κέιναν

Ο Ερυθρός Αστέρας ανακοίνωσε την απόφαση να μην παραμείνει ο Αμερικανός γκαρντ τη νέα σεζόν. Ο Κέιναν είχε αγωνιστεί στον Ολυμπιακό τη διετία 2022-24, από τον οποίο έφυγε για να υπογράψει στην ομάδα του Βελιγραδίου το καλοκαίρι του 2024.

Όμως, την περασμένη σεζόν δεν μπόρεσε να βοηθήσει τον σύλλογο της Σερβίας, αφού υπέστη σοβαρό τραυματισμό στον πρόσθιο χιαστό πριν το εναρκτήριο τζάμπολ, με αποτέλεσμα να μείνει στα «πιτς».

The post Αποχώρησε από τον Ερυθρό Αστέρα ο Αϊζέια Κέιναν appeared first on www.ertsports.gr.